Vilkår
Priser
Alle priser er i norske kroner og vises både inklusive og eksklusive merverdiavgift.
Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle utgifter
forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt m.m.
Forbehold
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!
Salgs- og leveringsbetingelser/ avbestillinger
Bestilte opphold som avbestilles mindre enn 2 uker før oppholdets start avkreves fullt innbetalt beløp. Gjelder det skoleferier, gjelder dette 30 dager før. For avbestilling av alle bestilte opphold innenfor rammene av våre vilkår, vil vi avkreve et gebyr på minimum kr 300,-+ 5% av det innbetalte totalbeløp.
Leveranse av varer pr. post
Vår normale leveransetid er 4-14 dager fra du mottar bekreftelsen, men av og til kan en vare være midlertidig utsolgt og leveransetiden kan derfor bli noe lenger. Ved leveranseforsinkelse har du alltid mulighet til å heve bestillingen, men kontakt Kundeservice på tlf. 46 86 20 78
Frakt
Vi sender varene med posten. Kostnader forbundet med frakt er etter postens satser.
Betaling
Vi sender ut faktura på de beestilte varer og dette sendes ut etter at faktura er betalt og registrert på vår konto.
Personopplysninger
DHH AS behandler persondata ifølgeLov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.
Rutiner for retur av varer bestilt i butikken
Avbestilling
Dersom du ønsker å avbestille varene så må en avbestilling gjøres innen 24 timer eller så betales varen i sin helhet. Varen refunderes kun om den returneres i orginalpakning og ikke er brukt.
Reklamasjon på fysiske varer
Vi er generøse og gir deg angrefrist i 30 dager fra den dag du mottok produktet! Du har full rett til å bytte til annen størrelse, farge, annet produkt eller angre deg innen disse 30 dagene, men dette må du gi beskjed om på mail til oss.
Kostnaden for retur betaler du selv og varen skal sendes som brev eller pakke. Vi krever at varen skal være i like god stand som når du mottok den og at den skal være pakket i originalemballasjen sammen med alt informasjonsmateriale. Det refunderes ikke på åpnede Fôrsekker.
Tilbakebetaling av vareverdien skjer i løpet av 30 hverdager direkte tilbake på konto (ved betaling med kort).
Reklamasjoner
Hvis du har mottatt feil, skadet eller mangelfull leveranse, skal dette reklameres til innen 7 dager. Varer som har feil eller er ødelagt ved levering skal reklameres snarest, og senest innen 14 dager fra mottak. Synlig skade må reklameres umiddelbart, og skjulte skader innen 7 dager etter mottak.
Garanti
Garantien gir kunden rettigheter som går ut over retten til reklamasjon som kunden automatisk har krav på i henhold til forbrukerloven.
For flere tips og råd, se:
www.forbrukerombudet.no
www.forbrukerportalen.no
www.lovdata.no